Lytro Immerge Camera Review

niet groter dan de grootte van volleybal, is de Lytro Immerge camera een waanzinnig geavanceerde camera van Lytro waarmee u zelfs kunt bewegen in de Virtual Reality video. Immerge bestaat uit vijf lagen van optica met elke laag geladen met lenzen en beeldsensoren die hoge resolutie sferische video over de hele camera vast te leggen. Kan het een Virtual reality game changer zijn?

de bouw en het ontwerp

de Lytro Immerge camera is Lytro ‘s volgende toevoeging aan de lijst van lichtveldcamera’ s nadat de vorige twee camera ‘ s niet veel succes hadden op de VR-markt. De twee vorige lanceringen konden noch hoge resolutie beelden vast te leggen noch video ‘ s opnemen. Maar dompelen is niet iets gewoons. Het is de meest geavanceerde Lichtveld camera tot op heden. Lytro Immerge camera vangt het lichtveld volume, dat wil zeggen, het vangt elke lichtstraal afkomstig van de buitenwereld. Daarbij registreert het twee dingen, ten eerste, de plaats waar de lichtstraal de sensoren raakt en ten tweede, de richting waar de straal naartoe reisde. Het hele proces maakt het mogelijk de Lytro dompel camera om al het licht dat zou zijn gegaan door dat volume de camera neemt de ruimte op te nemen. Het resultaat is de reconstructie van een model van de scène die wordt bekeken. Wat nog verbazingwekkender is, is het feit dat de gevangen VR de kijkers in staat stelt om de ruimte in te gaan via een Virtual Reality-headset. Deze scherptediepte opent de deuren voor verdere mogelijkheden die een sprong voorwaarts kunnen zijn voor VR-filmmaken en meeslepende gaming.
onderdompeling bestaat uit een installatie die verscheidene ringen van camera ‘ s bevat die een hele bol kunnen vastleggen. Het sport een wereldbol ontwerp dat is draagbaar en een end-to-end systeem dat fungeert als iets uit een sci-fi thriller. Maar looks is niet iets dat maakt Lytro onderdompelen de game changer voor Virtual Reality-industrie. Het is de technologie die het gebruikt die het onderscheidt van zijn competitie van 360-graden camera ‘ s. De lichtveldtechnologie verbetert het geloof van het publiek in wat ze zien en bedriegt hen om te geloven dat ze ergens zijn waar ze niet zijn. De baanbrekende technologie stelt ook contentmakers in staat om de live actie en computer graphics te mengen met behulp van licht veld informatie, dus het geven van richting aan VR-industrie in de richting van wat lijkt op een ongelooflijke toekomst in het verschiet.

Performance

de Lytro Immerge-camera kan levensechte VR-inhoud leveren voor live-actie met zes vrijheidsgraden. De enorme orb-vormige camera bevat honderden kleine camera ‘ s die het licht uit alle richtingen meten. De technologie staat bekend als light field Fotografie die, wanneer aangevuld met CGI om live actie en computer graphics samen te mengen, biedt een ongeëvenaarde creatieve vrijheid om meeslepende VR-verhalenvertellers en content-ontwikkelaars. Lytro Immerge camerasysteem is gebaseerd op vier hoofdcomponenten: De configureerbare dichte Light Field camera array, de servers die de gegevens opslaat en verwerkt, de light field editor die integreert met bestaande visuele effecten zoals Nuke en de player die de Light field video playback engine is voor toonaangevende VR-headsets en platforms.

Lytro Immerges light field biedt zijn gebruikers bepaalde unieke voordelen die andere 360 graden camera ‘ s niet bieden. Het grootste hoogtepunt van Immerge is dat, in tegenstelling tot andere 360-graden VR-camera ‘ s, de opgenomen beelden geen stiksels vereisen. De virtual reality inhoud vastgelegd via Lytro Immerge camera kan worden afgespeeld op elk apparaat. De camera biedt diepte-informatie in elk frame en ondersteunt elke intraoculaire basislijn na opname. Immerge wordt ondersteund door acht jaar Lytro ‘ s onderzoek op het lichtveld, module data capture, en ongelooflijk goed gebouwd tuig dat VR-content creatie met zes graden van vrijheid mogelijk maakt. De kwaliteit van de beelden die via de camera worden vastgelegd, is ongeveer vier keer beter dan de 4K-standaard Ultra HD. De post-productietijd wordt drastisch verminderd omdat het systeem geen behoefte heeft om de beelden van alle camera ‘ s te naaien om geïntegreerde 360-graden beeldmateriaal te maken.

prijs

Lytro Immerge camera biedt enkele verbazingwekkende SPECIFICATIES; dankzij een even verbazingwekkende technologie is het gebaseerd op. Een van hen is de mogelijkheid die het verleent aan kijkers in staat zijn om links of rechts te leunen in de ruimte om de inhoud in de Virtual reality ruimte te controleren. Maar zoals gezegd, alles komt met een prijs. Om handen te krijgen op een van de dompelinstallaties, moet men betalen honderdduizenden dollars, met prijzen vanaf $250000 echter; de camera kan ook worden gehuurd tegen een iets meer beheersbaar tarief van $ 6000 tot $8000 per dag.

The Verdict

er is meer dan één reden waarom de Lytro Immerge Camera een game changer is in de competitie van 360-graden camera ‘ s. Het creëren van meeslepende omgevingen die kunnen profiteren van vrije beweging ondersteund door virtual reality headsets zoals Oculus Rift of HTC Vive vereist veel hard werken, maar met de introductie van onderdompeling, het hele proces wordt een zeer eenvoudige prestatie. De beeldkwaliteit is uitstekend en naadloos, wat een standaard zet voor andere bedrijven die er niet gemakkelijk uitzien om snel te worden geëvenaard. Maar het prijskaartje is de bar die dit beest zet op zichzelf over wie het kan gebruiken. Het is niet voor de hobbyisten of de kleine budget videografen. Lytro Immerge camera is een van de meest verbazingwekkende camera ‘ s gebouwd tot nu toe, die zelfs kunt u verplaatsen rond beeldmateriaal op het scherm. Als Lytro kan blijven trekken uit in de manier waarop ze deden met onderdompeling en het verminderen van de kosten om hun lichtveld 360-graden camera ‘ s veroorloven, dan is de toekomst van virtual reality zal zeker heel, heel anders zijn dan wat we verwachten en Lytro zal de pionier van die verandering.

om het allemaal samen te vatten, de Lytro Immerge Camera is een van de meest geavanceerde en ongelooflijke camera ‘ s van Lytro. Ze hebben haar merk gevestigd in de VR-markt en doet wat het was bedoeld om te doen, verbazen ons met zijn hoge kwaliteit beeld helderheid en ongeëvenaarde virtuele ervaring, maar, doet dit tegen een enorme prijs van honderdduizenden dollars. De camera, door middel van zijn baanbrekende functies Zet een benchmark in VR, een industrie die binnenkort gaat om een alomtegenwoordig podium als bedrijven als Lytro blijven komen met dergelijke ongelooflijke innovaties.

mis ik iets? Wat er op je hoofd, goede informatie is als voeding voor onze hersenen, deel je gedachten met onze lezers hier!